Dagbesteding in Groningen en Drenthe in een relevante omgeving.

Heb je het gevoel dat er iets niet helemaal goed gaat bij ErvaarWerk?

Ik wens een klacht te melden

Geen zorgen, we staan klaar om je te helpen! Als je een probleem hebt, raden we je aan om er over te praten met je persoonlijk begeleider of de eigenaren van ErvaarWerk. Mocht dit gesprek niet het gewenste resultaat opleveren, dan kun je contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Deze functionaris is niet in dienst bij ErvaarWerk en kan jou onafhankelijk ondersteunen. Hij kan samen met jou aan de slag gaan, om je klacht te bespreken en te zoeken naar mogelijke oplossingen. Deze functionaris is er voor jou en wil graag je vragen beantwoorden, advies geven en informatie verstrekken.

Wil je weten hoe je in contact kunt komen met een klachtenfunctionaris bij ErvaarWerk? Het is heel eenvoudig!

Je kunt het klachtenformulier invullen op onze website. Als alternatief kun je een e-mail sturen naar klachten@ervaarwerk.nl. Uiteraard kun je ook gewoon bellen naar het algemene nummer van ErvaarWerk 0615416388.

Als je liever direct een klacht wilt indienen bij een externe instantie, kun je terecht bij de Geschillencommissie Zorg.

Deze commissie behandelt klachten en geschillen, maar er kunnen wel kosten aan verbonden zijn. ErvaarWerk is aangesloten bij de Geschillencommissie Gehandicaptenzorg. Je kunt telefonisch contact opnemen met de Geschillencommissie Zorg via 070 – 310 53 80. Voor meer informatie kun je ook een kijkje nemen op hun website: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Bij ErvaarWerk staan we altijd voor je klaar om naar je te luisteren en samen naar oplossingen te zoeken.

We streven ernaar om ervoor te zorgen dat je tevreden bent en dat je klachten serieus worden genomen.

Meedoen

maakt gelukkig